Ebrueren1 Merhabalar benim 2 yumurtalığımda da çikolata kistim vardı 5 er cm şuan hamileyim bu kistler hamilelik süresinde küçülür mü acaba yada doğumla beraber kistlerini aldıran varmı.
Tini_minii Ebrueren1 ben ilk hamileliğimde 4 tane aldırdım. Şimdi 1 tane 5.5 cm var onu da sezeryanda alacak doktorum
Nargissos Ben çikolata kistiyle hamile kaldım ayrıca pkos da var kendi kendime hamile kaldım her doktora gittiğimde ölçüyorlar küçülüyor
Tini_minii Ebrueren1 küçülmedi aksine büyüdü doktor bana çocukla yarışır hangimiz daha çok büyüyecek diye dedi
Ebrueren1 Tini_minii aa ilk defa duyuyorum banada doktorum kistlerin gitmesini istiyorsan hamile kal demişti