Benim kese bile gözükmeden 38 bindi canım bunun pek beta ile alakası yok aslında bana da boş gebelik kese yok bebek yok dedi ben on gün sonra gittim daha yeni 6+3 günmüş o gün kalp atiaini görmedik bir sonraki hafta kalp atiai için gel dedi çok şükür şuan 23 haftalik