lilyum_ Kubraabay uygulamaya göre son 9 ama bebişin hiç gelesi yok🥲 pilates, yürüyüş, squat, ahududu yaprağı çayı, ananas, hurma, perine masajı hepsini yapıyorum. Ama hiçbir belirtim yok
Ayse3434ay Kubraabay son 39 hala. Çalışıyorum ,bebek eşyaları hazır degıl çanta hazır degıl bakalım ıkı hafta sonra yapacam ınsallah
Sumeyye1212 lilyum_ benimde son 9 gün görünüyor uygulamada yalancı sancılar çok sıklaştı bel ağrısı da arttı ama gelen yok 😄
Leyla157 lilyum_ Benimde uygulamaya göre son 9 gün ama bende de belirti yok, dün çatı muayenesinde doktor açılman da yok dedi. Ara ara bel ve karın ağrısı oluyor ama geçiyor vajinada baskı çok hissediyorum bıçak saplanır gibi oluyor. Size de oluyor mu?
Ebru_ebru C_mentesee Pozisyon almış mı bebeğiniz aynıyız da gün olarak benim bugün kontrol vardı ama dönmemiş bebek daha 🤷♀️
ikibaloglanannesi Son 3 gün 2.sezeryanıma 39+1 de olacak Şu an 38+4 deyiz çok ağırlaştım çok😅 İlk bebeğim 37+0 da doğunca bu haftaları görmem diyordum😅😅
Kubraabay ikibaloglanannesi aynı gün dogurcaz heralde bende 38.4 te dogurmuştum ilkini buda öyle olacak muhtemelen 😄
Kubraabay Aloudn bende öyleyim 38 doldu pazartesiye kadar bekleyelim dediler işte sancı gelsin açılma olsun diye bekliypruz
Kubraabay lilyum_ olabilir bugün belkivgelir diyordum pazartesiyi bekliycez heralde gelir inşallah minikler ya😄
Melike1001 Kubraabay son 15 gün ama doktor normal doğum için 41. Haftayı beklerim dedi eğer beklerse üç haftamız var hafif alt karında ağrım oluyor ama o da çok bişey değil 🙂 hepimiz bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🥰
lilyum_ Nuralt Kubraabay bugün reglin ilk günü gibi karın ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum. Bir de bulantım var. İnsallah bugün yarın gelir bebişim
Kubraabay lilyum_ plates topuyla takılıyorum işte evde 9. Kattayım merdiven cıkmayı düşünüyorum aşşagı inip ama o kadar ağrım var ki üşeniyorum ananas hurma falan yiyorum bakalım ağrı var da sancı gibi değil, hep gece sancım oluyor
lilyum_ Kubraabay ayy bende merdiven inip çıkmaya üşeniyorum. Aksak gebe yürüyüşü diyorlar onu da hiç yapmıyorum