Merhaba randevu almanıza gerek yok genetik bölümünden sıra alıyorsunuz parayı yatırıp sıranız gelince muayene oluyorsunuz ikili testinizinde yanınızda olması lazım doktor bir kaç bir şeye sorup bilgi veriyor sonra kan verip genetik bölümüne götürüyorsunuz bilgi veriyorlar biz sabah 10 da gittik öğlen 12:30 gibi işimiz bitti 9 gibi giderseniz belki daha erken sıra alırsınız sonuçlar 4 hafta sonra çıkıyor mesaj geliyor siz ya da eşiniz sonuçları almaya gidebilirsiniz tıp fakültesi genetik bölümünü arayıp bağlamalarını isterseniz onlar da bilgi veriyorlar ben yılbaşından önce gittim belki fiyat ücretinde değişiklik olmuştur ben gitmeden aramıştım ikili testiniz yanınız da olsun doktor onu soruyor
