Vlog1345 benim de sezerayn sütum geç geldi ama çoğaldı sonra..çok az geliyormuş yani siz daha bilirsiniz bebeğiniz sağlığını iyiliğini.kilo takılacak gibi değil bence ama tavsiyem anne sütü vermeye devam et en azından 6 aya kadar verirsen çocuğun için iyi olur..