Evett sonunda sıra bana da geldi, 2 gün önce doğum yaptım. 36. Haftada 2 cm açılmam başlamıştı 38 in sonunda 5 cme ulaştı ama hala sancılarım başlamamıştı ve bebeğimde 4 haftaya yakın karın çevresi küçüklüğü vardı doktorum artık beklemeyelim dedi ve kontrole gittiğim gün suniyle başlatmaya karar verdik. Saat 14.30 da yatış yaptım suni verilmeye başladı sancılarım düzenli nstde gözüküyordu ama ben hiç bir şey hissetmiyordum saat 4 e kadar öyle devam etti doktorum suyunu patlatalım hissetmeye başlarsın dedi ve öyle oldu su patladı sancılar dakika başı gelmeye başladı 2 saat boyunca sancı çektim ve saat 6 da tam açılma olmuştu hemen doğum haneye aldılar ama ıkınma hissiyatım gelmiyordu bu yüzden çok zorlandım başlarda da beceremedim falan derken doğum boyunca ebe karnıma bastıra bastıra ıkındım çok zordu 🫣 ben sancı kısmı zor doğum anı kolay diye inanmıştım tam tersi oldu yaklaşık 20 dk sürdü doğumum ve ondan sonrada uzun bir süre dikişlerim atıldı çok dikişim oldu tam bitti her şey derken odaya geldiğimde bacaklarımın arasından kan akıyordu atoni geçirmeye başlamışım. Hazırlayıp ameliyathaneye aldılar anestezi verip rahime dikiş atmışlar sonra durmuş Allaha şükür, hep başıma gelmesinden korkuyordum ve geldi 🥺 şimdi çok şükür evimizdeyiz sancıların başından doğum anına kadar geçen süre 2.5 saatti sonu böyle geçmese benim için pozitif olabilirdi ama artık tramvatik bir ilk doğum tecrübesi Allah herkese sağlıklı afiyetli doğumlar nasip etsin 🌸