Sdyldz96 mrvt94 ben kullandım en başından beri. Cipralex kullandım. Bebeğim iki buçuk aylık çok şükür çok sağlıklı
Noluyoya Lustral kullandırıyorlar genelde ama hem kadın doğumcunuza hem psikiyatriye giderek ilk 3 ay kullanmak yasak ama
S-k-kaya Sdyldz96 ben de ilk 3 ay kullanıp iyi hissedince bırakmıştım, 27. Haftada tekrar başladım şu an ilk haftadayım 10 mg ı yarım kullanıyorum tama henüz geçmedim siz hangi dozda kullanmıştınız. Bir de psikiyatristiniz kim acaba?
Zmomer Sdyldz96 canım kac mg kullanıyorsun bende 2 aylıkken beri kullanıyorum selektra suan 36. Haftaya geldik75 mg uzun zamandır ama dogum sonrası doktor düşürürmü belki daha iyi oluruz falan
Sdyldz96 S-k-kaya ben en başından beri 10 mg cipralex kullandım. Doktorum Niğde özel hayat hastanesinde psikiyatri doktoru
aynebileyim Sdyldz96 öerb Sdyldz96 merhaba doğumdan sonra bebeğinizde çekilme sendromu görüldü mü, çok ağlama, nefes darlığı vs gibi