minussset hemşireye nediyelim biz şimdi doğumdan sorna bile insanı yürütüyorlar, yada varis çorabı veriyorlar pıhtı atmasın diye siz hamileliginiz boyunca yattiysaniz bu ztn yalnis birsey yatmanız gerekebilir ama süreklide yatalak hasta gibi ztn yatilmaz doğumun yaklaşmış bırakda agri sızı olsun ağrısız doğum olmuşmu? yada herkes ağrılı geçirdi doğumunu olmicak diye bisi yok bunlar olabilen şeyler