Kızlar selam beta baktırmıştım 3 nisada ve 1.20 çıkmıştı sonrasında adetim 3 gün geçikti ve doktorum tekrar test vermemi söyledi test verdiğim gün adet oldum ama testimde 110 çıktı doktorumla görüştüm gebesiniz dedi pazartesi günü keseyi görmek için çağırdı hala şoktayım