Benim de faktör 5 di galiba heterozigot çıkmıştı yüksek oranda kan pıhtılaşma ya yatkinligim varmış 2 düşüğün var bı boş gebelik bı kimyasal gebelik doktorum genetige gonderdiginde öğrendim dusuklerim bu seplbeple oluyor demişti kan sulandirici kullanıyorum 4 aydır bu ay çocuk denemeye başladık bakalım 10 gün var adetime sonuç ne olacak 😌