Mek Mutfak gozume karardi resmen yaptigim hicbirseyi yiyemiyorum ki yapamiyorumda zaten ne yapcam ben bana akil verin
Yasemincifci Mek yeniysen gebeliğinde girmemnintavsiye ederim ailenden biri gelsin yapsın yemekleri ben yapmadığım halde kokusu varya cok kötü ediyodu beni allaha şülür 16. Haftdamda kalmadı şimdi bende yemek yapyrm rahtlıkla
gevezeyazar1 Mek ben 4 ay boyunca mutfak kapısı kapalı oturdum 🥺 Allah yardımcın olsun cidden çok zor
Uraseyda Mek canım bende 3 ayıma kadar kendi mutfağıma asla giremedim girdiğim an kusmaya koşuyodum 😣 sağolsun annemler hep yaptı, oluyor böyle şeyler 😊🌸
Mek Yasemincifci peki bu karnimin gururdamasi ne olcak cok yesem kusuyorum az yesem doymuyorum ve agzimin tadi hic yok yedigimin tadini hic alamiyorum
eypo Yasemincifci ya canım bende ayno senin gibiydim şimdi yemek yapıyorum çok şükür ama iştahım açıldı bu sefer:(
Yasemincifci Mek canım az az ye sık sık beslen karnının guruldamasıda bulantın geçince gider bulantın geçince kilo almayada başlarsın
Mek Sinem21 gecmiyo kizlar gucum kalmadi dayanamiyom valla bk 9 ay cabuk gelsin aynaya bile bkmak istemiyorum
Sinem21 Mek ben ya anneme gittim ya kayınvalidem geldi ya da eşim yaptı ama geçti gibi Allah’a şükür 🙏
Mek Sinem21 yani bazen acaba benmi abartiyorum diyorum ama degil gercekten cok kotuyum gecede uyuyamiyorum hep bir huzursuz vucudum😭😭😭
Mek gevezeyazar1 amin amin de bende dayancak guc kalmadi normale nezaman doncem ben butun neseligim kipirligim gitti😭😭😭
Sinem21 Mek komşunun yemek kokusuna bile midem bulanırdı bişey bağlıyodum yüzüme kokmasın diye İnan abartmıyosun için rahat olsun geçici bunlar 💕
miniksare Mek seni çoook iyi anlıyorum benim doğumuma son 25 gün kaldı neredeyse tam 8 aydır kendimi tanıyamıyorum eskisi gibi normal insan olmak istiyorum sanki bu hal üstüme yapıştı çıkmayacak eskiye dönemeyecek gibi hissediyorum çok kötü😢
gevezeyazar1 Mek öyle oluyo valla ne duşa girmek istiyosun ne su içmek istiyosun ne yürümek istiyosun ne konuşmak istiyosun çok kötü ama sabret geçince hiç olmamış gibi oluyo 😌😌
Sinem21 Yasemincifci yok canım maalesef eşim ve ben varım sadece eşim çalısıyoken mecbur ben yapıyorum çoğu zaman yanlızım 🤷♀️
Mek Sinem21 aynen assagi katta yemek yapiyolar aspiratoru aciyorum kendimi balkona atiyorum tabi hos bi ise yaramiyo sonu husran 😭😭