Nibozog bence hamilelikte normalden daha fazla can yaktığı için bu şekilde bi söylenti yaymışlar 27 haftalığım her ay ağdama gidiyorum yapmanız gereken tek şey ağdacınızdan minik minik almasını rica etmek o zaman canınız da acımıyor bir de mutlaka tok karna gidin ağdaya mümkünse tatlı bişeyler yemiş olun hem acısız olur hemde 1 ay tertemiz olursunuz