Anneler selam 🌸 Size danışmak istediğim bir konu var başlıktan da anlayacağınız üzere 🥲 Oğlumuz olacak Allah izin verirse ve eşim iki isim olmasını istiyor iki isimli bebeler bereketli oluyormuş inancı bu yönde 🙃 Ben tek isim koyma taraftarıyım en başından beri ama onu da kırmak istemiyorum.İlk ismi Atlas olacak ikinci ismi Kaan .. Kaan ismini de pek sevmiyorum sanki ama bana önerebileceğiniz ikinci isim olur mu Atlasa yakışan? Fikirlerinizi bekliyorum 🌸🌸