Nacvess ben 14 şubat günü acil doğuma girdim bebeğim şuan yoğun bakımda ama sorunumuz su değildi suyum yeterliydi ama sızıntının olduğu yerden enfeksiyon kaptım ve bebekte bende ucuz atlattık lütfen ateş yükselmesi nabız yükselmesi durumunda hemen doktorunuza bildirin belki dakikalarla kurtulduk ikimizde çok kötü sonuçlanıyormus enfeksiyonda allah korusun sizinde başınıza gelmesin nabzınızı atesinizi sürekli ölçün