Kaç öğün yiyorsunuz, neler yiyorsunuz, ara öğünlerde ne tüketiyorsunuz? Neler yemiyorsunuz ayrıca? Ben 14. haftada hala oturtamadım yeme düzenini çünkü normalde 2 öğün öğlen/akşam yemek yiyen ara öğün yapmayan, meyve çerez vs. arası olmayan biriydim. Kahvaltı hala yapmıyorum mesela ama çalıştığım için sabahları işe giderken tansiyonum düşüyor ayakta 5 dakika bile kalsam. Dikkat ediyorum diyenlerin önerilerini bekliyorum. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.