almirmomy bana bunu da söylediler yani kan akımı var gibi göründü ultrasonda iki böbrek içinde ama sol böbreği asla göremediler yani kan akımı varsa böbrekte olabilir belki pelvik böbrektir pozisyondan göremiyoruzdur dediler ama doğdu doğacak hala göremediler