Tgbakrc Kızlar 3 güne bir çarpıntım oluyor . Anlayamadım nedenini bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda ? Doktora sordum olabilir dedi ama hayat kalitemi etkiliyor . Genelde nabzım 111 falan oluyor
MervEslinArden Tgbakrc Kan değerlerine baktılar dı kan düşüklüğü falanda yapıyor bende çok perişanlamıştım kalbim heryerimde atıyordu kansızlık ve demirim sıfırlamış damardan almıştım demiri ondan sonra elhamdülillah biraz daha topladım
newmommmyy2 Tgbakrc benimde 140-150leri görüyor beloc yazdı doktor istersen kullanabilirsin bebeğe bu haftada hiçbir zararı olmaz dedi 37deyim sizde ileri haftalardaysanız ve hayat kalitenizi çok etkiliyorsa bir kardiyologa görünün isterseniz geçmiş olsun