Son adet tarihim 22 şubattı, o tarihi baz aldığımızda 6.5 haftalık oluyor. 1 nisanda beta değeri ölçümünde değer 6600 lerde idi. Ancak 10 nisanda uştrason için hastaneye gittiğimde kese gözükmedi. İli gündür sağ kasığımda bir ağrı mevcut şiddetli olmamakla beraber. Boş gebelik, dış gebelik ya da düşük olma düşüncesi beni endişelendiriyor. Beta yüksekken kese görünmediği için