Kızlar merhaba, 27 martta 8.haftada bebegımın 6 haftalık kalması nedeniyle kürtaj oldum. Bugün 15.gün hafif kasık ağrılarım var ama yumurtlamaya dair akıntı vs bisey yok normalde muhakkak seffaf akıntım yavastan baslardı. Kürtaj sonrası yumurtlama oluyor mu veya kaçıncı günde oluyor bilginiz var mı ? Takip edenler yazarsa çok sevinirim