Kızlar üç gün önce hamile oldugumu öğrendim adetim 9 gün geçmişti kan verdim HCG 42 çıktı ama aynı sabah hasta oldum sonra hastaye gittim tekrar test yaptılar HCG 51 çıktı ama kanama normal değil adet gibi pazartesi gel tekrar test yapalım dediler böyle bı durum yaşayıp hamileigi devam eden varmı süreç nasildu