Leo2020 bende uygulamayı ilk kullandığım zaman bu sorunu yaşıyordum. Eğer ilk girdiğimizdeki foruma gitmek için yazan yere tıklayınca oturum kapalı çıkar. Ama alttakı bebeğim yazan yerinin sağındaki foruma tıklarsanız bu sorun olmuyor bi dener misiniz 