bicirinannesi Selam kızlar . Dün geceden beri ateşim var bi düşüyor bi çıkıyor. Boğazlarım iltihaplanmış Aile hekimi acile gönderdi orda da Boğaz kültürü yaptılar sonuç 3 güne çıkarmış . Bi ilaç ta vermediler. Ateşim yine çıktı. Sirkeli su da fayda etmiyor. Başka ne iyi gelir acaba?
gozz bicirinannesi bol sarımsaklı yoğurt yap ye canım.Sonra her yerine vikis sür yat iyice terle ama baya terle sonra ılık duş al ateşin düşer
Nk1984 bicirinannesi sirkenin içine çoraplarnızı koyup,ıslandıktan sonra giyip baya bi sure oyle bekleyin.Çoraplar ısındıkça 3-4 kere tekrarlayın.Oğlumun en inatçı ve yüksek ateşleri bu şekilde düşüyordu cok şükür.Rabbim size de şifa versin insallah.
nes94 bicirinannesi ilk he0 duşa girmek de olabilir canım hatta sirkeli suyla önce bi vücuda sur sonra ılık suya gir etkisi olur
bicirinannesi gozz çok teşekkür ederim canım az önce yedim sarımsaklı yoğurt inşallah iyi gelir. Bir de viks dediğin gibi. İnşallah geçer
Ceyk İltihap ateş yapıyordur. Parol içebilirsiniz. Birde içmemek koşuluyla adaçayı ile ılık gargara yapabilirsiniz. Dezenfekte özelliği var.
bicirinannesi Ceyk parol içilebiliyormuş evet ama ben içemiyorum doktor da vermeyince ne biliyim ama gargarayı denicem teşekkürler canım
bicirinannesi Nk1984 aynısını yaptım ama bana fayda etmedi maalesef canım. Amin inşallah çok sağol canım
Ceyk bicirinannesi rica ederim benimde bademciklerim sürekli şişer iyi geliyor inşallah sana da gelir
bicirinannesi nes94 teşekkür ederim canım. Ateşliyken duş almak o kadar zor ki ama mecbur. Bebiş için iyi olmak zorundayım
nes94 bicirinannesi zor tabi annem beni çocukken zorla kıyafetimi ıslatarak soktu :D kıyafetle dus aldım sayılır sonra gelen rahatlama mükkemmeldi 😀
Zehramom bicirinannesi canım ateşin yüksekse bir acile git orda düşürürler . Ateşve enfeksiyon bebek için zararlı
bicirinannesi nes94 😂😂 ah anneler bizim iyiliğimiz için yapmadıkları yok. Allah başımızdan eksik etmesin inşallah 🤲🏻 Ben bi de aşırı üşüyen bi insanım. Sanırım o yüzden 😀😀
bicirinannesi Zehramom acilde hiçbirşey yapmadılar ki. Sadece Boğaz kültürü yapıp ilaç kullanmalı mıyım ona bakıcaklarmış