Kızlar size bir şey sormak istiyorum. İki yıl içinde iki kimyasal geçirdim sonrasında genetik test sonucu iki heterezigot gen çıktı doktorum gebe kalınca iğneye başlayacağız dedi. Şimdi adetime 10 gün var yani bat 21 Nisan. Sizce ne zaman test yapmalı mıyım ? Kimyasalda hep en başında düştüğü için iğne veya ilaca geç kalırsam diye korkuyorum