Huri3737 26 Şubat son adet tarihi ilk beta 42 ikinci beta iki gün sonra 168 dün beta verdim 14 bin ama keseyi bebeği göremedi normal ultrosonda renklı ultrosanda az bir kese gördü erken mi daha beklemeli miyim ?
ArasveAnnesi21 Huri3737 benim 7+3 te Altan muayene ile duymuştuk kalp atışını doktor çok küçük olduğu için karından duyulmaz demisti içini ferah tut biraz daha bekle öyle gidersin
Orhilo Sağ erken canım 6 haftada kese ve bebek görülüyor genelde 8 hafta da kalp atışı duyulmuş oluyor 😊 sende inşallah bebeği görür ve minik kalp atışını duyarsın.
Nihan87 Ben de bugün gittim ama kese var kalp atışını duyamadık, sat 22 şubat 6+6, haftaya tekrar gel dedi doktor. Moral bozmak yok.