Kızlar 37 haftalık hamileyim günlerdir çok afedersiniz diyare oldum ne yediysem de asla kesilmiyor gündüz yine bir tık iyiyim ama 11-12 den sonra başlıyor taa sabaha kadar lavaboya çıkıyorum o kadar sıkıldım ki bu durumdan artık hastaneye gideceğim bugün ama doğum yaklaşınca bağırsaklar kendini boşaltıyormuş bu yüzden oluyormuş öyle okudum öyle bir şey varsa hastanede ilaç alsam kötü mü olur bilmiyorum ki sizin de başınıza geldi mi geldiyse bu durumdan kaç gün sonra doğum oldu