Kızlar 2 günün sonunda sezeryan yaptım 🤦🏻♀️ suni sancı fitil balon hiç birinde açılma olmadı. Doktora dayanamıyorum sezeryan olayım diyecekken Bebek aşağıdaydı o da kendisini geri yukarı çekti normal doğumum imkansızlaştı anlayacağınız sezeryan oldum çıktım bugün 14.33 de kızımla kavuştum çok şükür isteyen herkese rabbim nasip etsin inşallah bu duyguyu. Anne olmak iki türlü de çok zor allahım sabır versin doğuracak olan kişilerin yardımcısı olsun inşallah