Mombabyy777 Merhabalar adetim 2 gecikti artı med erken gebelik testi yaptım. Bu markaya yalancı pozitif veriyor diyorlar. Sizce birşeyler var mı ?
_ADEL_ Mombabyy777 canım bende artimed yapmıştım silik çıkmıştı kan verdim negatifti yanılma payı fazlasıyla var artimedde
ArasveAnnesi21 Mombabyy777 farklı bir marka dene istersen yada direk kan ver en doğru sonuç kanda belli eder
Asoaybars Mombabyy777 2 güne bir ölçtürün önemli olan ikiye katlayarak yükselmesi inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız ☺️