Balbebek012 Kızlar bakar mısınız öğle arası girdi. Ben de merak ediyorum bilen birileri bakabilir mi? 37 haftalık oldum 🩷
Gamzeli_03 Balbebek012 gayet güzel canım sancı yok kalp atışları da iyi az kalmış yol sonu görünmüş ilk bebek mi
Balbebek012 asenat-63 inşallah normal bekliyoruz sen nerden anladın az olduğunu üste mi alta mı baktın ne olunca sancı oluyor
aylinpalaa Balbebek012 yukarısı bebeğin kalp atışı aşağısı sancın. Yani muhtemelen 20-30lara bile dayanmayan bi sancın var ancak 50-60tan sonra gerçek sancı denilebilir
Blueeberryy Balbebek012 alttaki cizgiler duz olmicak yukari dogru cikip asagi inicek araliklarla o zaman sanci oluyo usttekide bebegin kalp atisi
asenat-63 Balbebek012 üstteki bebeğin kalp atısi 160 yazı tam yok kalp atısi iyi alttaki sancı 40ve üstü doğumun başlangıcı olduğunu işaret eder