Kkklelp Hanımlar anket yapmıştım isim için eşimde şimdi Eymen olsun diyor sizce selim asafmı eymenmi bu seferde ben kararsız kaldım ay ne sor isim vurmak
Leo2020 Kkklelp Eymen’in modası geçti bence artık bir süre önce çok fazlaydı. Bir de çok yaygın. Açıkçası ben de yalnızca selimi daha çok beğendim. Yakışıklı bir erkek ismi gibi geliyor kulağa