Betulzal8_ Kızlar 40+0 haftasında da dogdu oglum akşam 18:51 de suan saat 12:22 halen kakasını yapamadı hem emdi hem de mama verdiler taburcu etmiyorlar kakasını yapması için öneriniz varmı yada bu durumu yaşayan yardım lütfen