_biranneadayi Beri-4835 Bana da şu hamilelikte en çok neyde zorlandın dersen ayağı kaldırıp eşofman-çorap falan giymek derim heralde 😑☺️
Beri-4835 _biranneadayi Benim ilk gebeligimde hiç böyle bi sıkıntım olmamıştı umarım doğumla beraber geçer 🤲