Melissarden merhaba ben de aynı durumları yaşadım sizinle 6. haftada kaybetmiştim ilk bebeğimi, aynı korkular oluyor ister istemez bir de araştırıp öğrendikçe farklı korkular ekleniyor eğer beta artışlarınız iyiyse yani dış gebelik şüphesi yoksa bence hiç acele etmeyin ben 5+4te gittim çarşamba, sadece kese gözüktü, 2 hafta sonraya çağırdı ekseriyetle böyle ilerliyormuş zaten ama yine de içimde dünya ihtimalin dünya korkusu var :,) o yüzden tehlikeli bir durum yoksa kanama, dış gebelik ihtimali, çok şiddetli ağrı vb. bekleyebildiğiniz kadar bekleyin derim :) Ve tebrikler inşallah sağsalim kucağımıza almak nasip olur bu kez başınız sağ olsun♥️