ipekveatlas çok geçmiş olsun.. ben şöyle düşünüyorum, sadece çocuklarımız değil, kendi beden ve ruhumuzda bize Allahın emaneti ve onlara baktığımız beslediğimiz gibi kendimizide beslemeliyiz.. onları korudğumuz gibi kendimizide korumalıyız. Bu durumda, bebeğin durması sizin için sakıncalı ise fetva hattıda bunu söylüyorsa, elden gelecek bir şey yok gibi canım benim. Rabbim imtihanını kılaylaştırsın inşaallah.