Busra6694 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu çıktı aile hekimim toz bı ilaç verdi kullanmada sakınca olur mu
Minnakpopus Busra6694 enfeksiyonunuz cok yüksek değil demekki gece yatmadan önce içilen toz şase sanırım. Kullanın mutlaka yüksek değilse enfeksiyon etki ediyor ama yüksek enfeksiyon da asla etki etmiyo
Turuncukadin Busra6694 hiçbir şey olmaz kullan canım iyi gelir. Doktor zaten biliyor sen için rahat etsin diye sormuşsundur ama burda doktordan daha bilgili biri yok
Cans__ Busra6694 lökosit 7 çıktı benimde doktoruma şu an ulaşamam monurol saşe değil mi toz dediğiniz bende bugün 20. Haftamdayım