Herkese merhaba, 34+6 dan sesleniyorum, enerjim çekilmiş gibi, çok pozitif bir hamilelik geçirdim olumsuzluklara rağmen, ama sanki bu güne kadar hissetmem gereken tüm negatif duygular bu hafta üzerime çökmüş gibi. Erken uyanıyorum ama uyyamıyorum, öyle boş boş yatmak istiyorum elim kolum kalkmıyor, temizlik listesi yapmıştım bir haftada bir vestiyeri anca temizledim, havalar da kapalı hiç motive etmiyor , bilmiyorum ne olacak böyle tüm gücüm bedenimden çekilmiş gibi hissediyorum