H_M_ yani baya ilginç geldi bana ilk defa karşılaşıyorum böyle bir şeyle dış gebelik olabilir boş gebelik olabilir kese ilerler ama içinde bebek yoktur bu da belirtilerin devam etmesini sağlar 8. Hafta da ya da 11. Hafta da çoktan görmeleri lazımdı kalp atışını geçiyorum orada bebeği görmeleri lazımdı doktorunuzu değiştirin isterseniz bi