Hanımlar bebeğim 2 aylık aşılardan oldu 3 tane olduğu gün bişey yoktu ama ertesi gün akşam inanılmaz huzursuzlandı uykusu olduğu halde uykuya direnmeler başladı durduk yere ağlamalar başladı bugün de devam ediyor ve normalde böyle bir bebek değil sakin sessiz gülen bir bebek ama aşıdan sonra çok huzursuzlandı ateşi yok çok şükür ne zaman geçer bu durum var mı başına gelen