-mavim- ya şöyle bize asla içmeyin deniliyor tabiki çünkü zararlı ama aslında içeriğindeki zararlı maddeler çok yüksek dozlarda olmuyor. Yani siz 1 kutu hapı içseniz bir kaç günde bebeğinizin düşük riski olabilir zayıf doğabilir tarzında sağlık sorunları var. Ama başka başka günlerde içtiğiniz 2,3 ilaç genelde çok büyük etkiler oluşturmuyor. Oluşturanların sağlık sorunları oluyor. Mesela kalp rahatsızlığı olan birini 3 tane o ilacı içmek etkilyebiliyor ve tabiki zararı bebeği görüyor gibi… Ama sonuçta erken öğrendiniz ve antibiyotik vs kullanmadınız ağrı kesiciler içmeye devam etmediniz folik asitinizi 800mg kadar alın dr.a gittiğinizde oda size söyler zaten. Folik asit kan dolaşımı için çok faydalı. Bol bol su için su içmek ilaçların kötü etkilerini azaltıyor