aysnrr123 19+4 üm rutin kontrolümüzde tüm organları normal ama bebeğimin kalbinde minicik bir parlaklık var dedi doktor 2 Li tarama testim temiz çıkmıştı doktor ilerleyen haftalarda geçeceğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı kızlar
Mrv-Aksy aysnrr123 ilk kızımda olmuştu sonra geçmişti (24. Haftada gittiğimde geçmiş demişti sanırım )
Efendininannesi aysnrr123 banada oğlumda söylemişti doktor ilerleyen haftalarda kendiliğinden geçiyo merak etme