Arkadaşlar 23 hafttalık hamileyim ama 10 gün içinde 5 tane çıban tarzı şeyler çıktı ya vücudumda ağrılı ve iltihaplı☹️Biri sönüyor başka yerde çıkıyor uçlu bi şekilde. Sizce ucunu patlatmalı mıyım yoksa kendiliğinden geçmesini mi beklemeliyim? Doktor randevuma 5 günüm var