Elif160 İlk doz 20'de 2. Doz 24. Haftada veriliyor diye biliyorum canım. Yaparken de özellikle bebeğin hareketlerini hissediyorsun değil mi diye soruyorlar. Ki 20. Haftadan önce hissetmek biraz zor ilk gebelikte. Ben biraz geç yaptırmıştım ama yinede yaptırdım. Geç olduğunu duydum ama o kadar erken çağırdıklarını duymamıştım tekrar sor istersen. 🌹