PortakalOrdaKal Bugün ilk muayenem var inşaallah keseyi ve bebeği görebilirim dua edin nolur 🤲en son pazartesi beta baktırmıştım 4200lerdeydi.
Arasa Kızlar sizce benim betam nasl 7 nisanda kan verdim henüz hastaneye gitmedim beta1916 sizce nasl
PortakalOrdaKal Ya bu devlet hastaneleri rezillik gerçekten doktorlar kafasına göre gelip gidiyor sanırım. Randevum 1 deydi hala doktor beyi bekliyoruz ne zaman teşrif edecekse
babiesmommy PortakalOrdaKal mhrsye 13 randevusunu doktor koymuyor ki normalde öğle arası yemek vakti o saat.
PortakalOrdaKal Minervabunny valla canım keseyi gördü sadece kalp atışı için çok erken dedi 1 ay sonra gel dedi ama 1 ay sonra 9 haftalık olacak geç olmaz mı anlamadım
mavideniz9696 PortakalOrdaKal sen bence 1 ayı beklemeden randevu al git ya aynı doktora gitmene gerek yok ki 2 hafta sonraya al bence
PortakalOrdaKal babiesmommy hastanede dahil tüm resmi kurumların öğle arası 12 13 arasıdır ki bende 6 ay öncesine kadar hastanede çalışıyordum mesaimiz 1 de başlıyordu.