Senamstf  Kızlar selam. Pazartesi günü 19. Haftamda sağlık ocağına oksapar iğnemi yazdırmaya gitmiştim gitmişken de aşını yapalım dediler. Yeni gelen özel aşıdan yaptılar. Aşıdan bir gün sonra elimin üstünde şişlik ve morluk oluştu bir anda. Bir yere çarpmadım ki bu kadar morarması için şiddetli çarpmam gerekiyor onu da hissederim diye düşünüyorum. Aşıyla ilgisi olabilir mi acaba bu aşıyı olup da yan etki hisseden oldu mu ? Eşim doktora gidelim demişti ben çok önemsememiştim ama sabah da ablam arayıp biraz korkuttu sen hamilesin ekstra dikkat etmen lazım vs diye fikri olan var mı 🥲
Meleknur1 Senamstf aşıdan dolayı dir büyük ihtimalle bende de oluyordu şişlik morluk rahatsız ediyorsa doktorunuza söyleyin bi
Elamomy Senamstf benımde covid asısı sonrası kanım pıhtılaştı Boyle morlukla ogrendım Baktırmak da fayda var
Senamstf Meleknur1 sol kolumdan yaptılar aşıyı sağ elim böyle oldu biraz tedirgin oldum bende sonradan 🥲 umarım benimki de aşıdandır ya en iyisi göstermek sanırım teşekkür ederim 🥰
Senamstf Elamomy bende ondan korktum aslında iğne de kullanıyorum ama yine de tedirgin oldum şükür bir şey çıkmadı doktorum çarpmaya bağlı travmaya benziyor dedi ama bakalım umarım öyledir ☺️ teşekkür ederim cevapladığınız için 🥰