gozde91 Kızlar dün paylamıştım hamilryim diye ama karnım bugün çok ağrıyor ve kahverengi akıntı gelmeye başladı regl oluyorum sanırım çok üzgünüm neden böyle oldu ki😔
Gmzle gozde91 kimyasal gebelikte olabilir geçen ay aynısı olmuştu kahverengi geldi sonra kırmızıya dondu
bebek49 gozde91 cok mu kanama yerleşme kanaması da olabilir ilk gebeligimde regl gibi oldu benim testte bile hamile olduğum ortaya çıkmadı o zaman agir iste çalışıyordum arkadaslar zorladı beni hastaneye gittim hamile olduğumu öğrendim
gozde91 bebek49 az bir kahvrerngi geldi ama sancım baya başladı regl olmak üzereyim yarın günümdğ zaten baya moralim bozuldı
CeysuG gozde91 Kimyasal gebelik bir tek seninle alakalı bir durum değil. En iyisi bir kadın doğuma gözükmek eşinin de Ayrı doktora gözükmesi muayene olmanız testler vermeniz Herhangi bir sorun yoksa akışına bırakmak en iyisi.
Bebegimgeliyor10 gozde91 canım bende boş gebelik ve kimyasal yaşadım ardı ardına Genetige yönlendirdi doktorum yüksek oranda kan pıhtılaşması çıktı dusuklerimin sebebibuymus pihtilasmadan dolayı tutunamiyorlarmis şimdi kan sulandırıcı kullaniyorum bakalım ne Zaman hamile kalırsam artik
2cocuk2kopek gozde91 canını sıkma hiç kimyasaldan sonra çok kolay hamile kalınıyor Allah gönlüne göre versin
gozde91 Mamiko_2020 adet sancım da başladı canım baya yoğun yarına kadar olurım gibi yerleşme de sancı olmaz sanırım
gozde91 CeysuG evet canım 4 ay öncede sağlıksız gebelik oldu düşük yaptım evde bu ay bir kadın doğuma gideceğim eşimi de götürebilirim inşallah
Edasude gozde91 testtede baya belirgin çizgi çıkmış nasıl bu kadar oluyor acaba, testlere hiç güvenmeyin derim ben benim ve birçok kişinin başınada geldi hiç testlerle uğraşıp ümitlenmeye gerek yok direk kan yani
gozde91 Edasude evet bende teste güvenmiştim ya kimyasal oldu ya da testlerde hata vardı valla bilemiyorum en iyisi erken öğrenmemek diyorum aynı hatayı yapıyorum yine 😔
gozde91 2cocuk2kopek inşallah canım düşükten sonra da hemen sağlıklı olur sanmıştım böyle oldu vardır herşeyde bi hayır sanırım