Kızlar çift yumurta ikizlerine hamileyim ilk gebeliğim. 24+5. Bebek hareketlerini düzensiz hissediyorum bazen aşırı hareketli oluyorlar ama bugün sadece sabah bir kere hissettim ve birdaha hissedemedim. Derinden bir his geliyor sadece bağırsak hareketinin daha kuvvetlisi gibi. Bir de karnımı içime çekebiliyorum biraz bu da normal mi? Ben iyice paronayak oldum galiba