Leylimselin Merhaba, 3 gün sonra sezaryen olacağım ama boğazım yutkununca acımaya başladı. 3-4 gün kala bunu yaşadığım için çok gerildim. Vitamin alıyorum pastil gargara… Siz ya da çevrenizde bunu yaşayan sorunsuz doğuma giren oldu mu? İptal olur mu?
ikibaloglanannesi Leylimselin Salı spinal sezeryan olacağım 39+1 de . Doktorum ve anestezi uzmanı sıkıntı görmedi. Hafif nezle var bende düne göre daha iyiyim ama. İkinci gebelik olduğu için iptal söz konusu değil bende(devlet bu arada) Kaçıncı haftadasınız siz ? Bol bol limon yiyin portakal yiyin. Terlemeye çalışın.