fatosf_22 ben yaşamadım ama kayınvalidemin ısrarla anlattığı bi tanıdıkları var neymiş kadın çok kola içtiği için bebeği karnında ölmüş kürtajla parçalayarak almışlar vs vs diye korkutarak anlatır.. kadının bebeğinin kola yüzğnden ölmediğine eminim ya normal anne karnında kalp durmasıydı ya da gebelik şekeri yüzğnden oluşan ödemden vs kaynaklıydı bilemiyorum. Şeker direkt bebeği öldürmez ama bebek fazla ödemden dolayı, suyunun fazla olmasından dolayı riske girebilir dikkat etmekte fayda var