Naz3301 10 gündür hastayım sinüzitim azdı başımı tutamıyorum boynum çok ağrıyor resmen çıldıracam uyku uyuyamıyorum ilaç içemezsin dedi doktor burnumun akıntısı midemi bulandırıyor nasıl geçecek bilmiyorum 🥹🥲
Miniginannesiiii1111 Naz3301 bana doktorum parol içebilirsin demişti ama yinede doktorunuza sorun belki parol içebilirsiniz derler birde nazal yıkama yap benimde sinüzit var iyi geliyor
Busraa32 Naz3301 elma sirkesiyle serum suyunu karıştırıp burun spreyiyle sıkarsanız sünizitleri boşaltıyor hem zararı da yok
Miniginannesiiii1111 Naz3301 nazal yıkama yapın rahatlarsiniz ben öyle yapıyorum sinüzitim azdigi zaman