duyguu11 kalın mı, ince mi aldınız? İnceyse sorun olmaz ama biraz kalınsa olmaz. Eylül ayı bile sıcak, güzel geçiyor yani.. Ayrıca bebekler çok çabuk büyüyorlar ve tulumlar da genelde dar geliyor, hele ki patikliyse değiştirin bence de 6-9 da alabilirsiniz.