Zeynebin_annesi35 bende kakao yagi kullandım ve şuan acayip bir killanma oldu siyah siyah sanırım yağ yaptı artık kullanmıyorum bizde 24 haftadayız bi kaç gün önce dur yaparken fark ettim daha önce yoktu aşağıdan yukarı siyah bir çizgi çıkmaya başlamış